Projectontwikkelaarsbloed

Zwembad Tappersheul 3 klein- .jpegzaterdag 18 december 2021 21:49

Terwijl men in Den Haag aan het armpje drukken zijn wie de baas gaat worden, word er in Oudewater hard gewerkt. Grote projecten die normaal een doorlooptijd hebben van 10 jaar doen we in Oudewater in de helft van de tijd.

Het zal dan ook niemand ontgaan zijn dat er door de aderen van dit college een flinke scheut projectontwikkelaarsbloed stroomt.

Tappersheul III is hier een mooi voorbeeld van. Uitbreiding bedrijventerrein en van de opbrengst revitaliseren we Tappersheul I en II. Daarnaast een sportcomplex van zwembad, skeelerbaan en sporthal. En op de vrijkomende gronden woningbouw. Dat alles op de Oudewatermaat.

En dat in een tijd dat steeds meer zaken regionaal worden opgepakt. Een ontwikkeling die wij lang niet altijd positief vinden. Vandaar dat we Bedrijven/sportvoorziening zo snel mogelijk willen realiseren om het hoge voorzieningsniveau voor Oudewater voor de toekomst veilig willen stellen. En daar is een flinke scheut projectontwikkelaarsbloed voor nodig, De ChristenUnie-SGP is er klaar voor.

Reacties op 'Projectontwikkelaarsbloed'